صنایع دستی به عنوان نمادی از فرهنگ، تمدن و هنر ملت ایران در سال حمایت از کالای ایرانی به عنوان نفیس ترین و ارزشمندترین تولیدات داخلی حرکت به سمت برندسازی و معرفی هرچه بیشتر و بهتر نیاز دارد تا شاهد رونق اقتصادی در این بخش باشیم.
به گزارش شبکه ایران کالا به نقل از ایرنا برندسازی در عرصه داخلی و جهانی و در اذهان مصرف کنندگان موجب تمایز تولیدات می شود. در واقع یک برند و نام تجاری ذهنیت مثبتی در مشتری به وجود آورده و او را تشویق به خرید آن کالا می کند.
حقیقت برندسازی عبارتی در عرصه تجارت و بازرگانی برای هویت بخشی و معرفی یک کالا به مخاطبان و مصرف کنندگان است، عبارتی که تضمین کننده اعتماد مصرف کننده و نمادی از کیفیت، انحصار و خاص بودن یک محصول است که آن را به نامی ماندگار در اذهان بدل می کند.
بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به زودی تصویب میشود
استفاده از ظرفیت معادن گوهر در احیای صنایع کوچک
پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به صنایع کوچک و متوسط
جزئیات اصلاح قوانین صنایع کوچک
عملکرد نامناسب بانکها به صنایع کوچک و متوسط آسیب میزند
برگزاري گردهمايي معاونان و مديران صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي سراسر كشور