صنایع دستی به عنوان نمادی از فرهنگ، تمدن و هنر ملت ایران در سال حمایت از کالای ایرانی به عنوان نفیس ترین و ارزشمندترین تولیدات داخلی حرکت به سمت برندسازی و معرفی هرچه بیشتر و بهتر نیاز دارد تا شاهد رونق اقتصادی در این بخش باشیم.

به گزارش شبکه ایران کالا به نقل از ایرنا برندسازی در عرصه داخلی و جهانی و در اذهان مصرف کنندگان موجب تمایز تولیدات می شود. در واقع یک برند و نام تجاری ذهنیت مثبتی در مشتری به وجود آورده و او را تشویق به خرید آن کالا می کند

حقیقت برندسازی عبارتی در عرصه تجارت و بازرگانی برای هویت بخشی و معرفی یک کالا به مخاطبان و مصرف کنندگان است، عبارتی که تضمین کننده اعتماد مصرف کننده و نمادی از کیفیت، انحصار و خاص بودن یک محصول است که آن را به نامی ماندگار در اذهان بدل می کند 

 


همه چیز در مورد صنعت برندسازی ,کالا ,مصرف ,یک ,کننده ,تولیدات ,می کند ,و معرفی ,در عرصه ,کالای ایرانی ,از کالایمنبع

بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به زودی تصویب می‌شود

استفاده از ظرفیت معادن گوهر در احیای صنایع کوچک

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به صنایع کوچک و متوسط

جزئیات اصلاح قوانین صنایع کوچک

عملکرد نامناسب بانک‌ها به صنایع کوچک و متوسط آسیب می‌زند

برگزاري گردهمايي معاونان و مديران صنايع كوچك شركت شهرك‌هاي صنعتي سراسر كشور

بسته ارزی برای صنایع کوچک در راه است

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الان بخر تحویل بگیر mod new سفارش چاپ لیبل حرفه ای اینجا همه چی هست NICE MAGICS باشگاه فرهنگی ورزشی پارسه کازرون شهر اندروید دانلود آهنگ جدید, موزيک, موزیک ایرانی, آهنگ جدید هات گرام لی لی موزیک